Jag saknar mina handskar

Malion sov hos mig inatt så idag åt vi en god frukost innan hon och mam åkte ner på stan.
Jag däremot tog cykeln ner på stan för att luncha och ha tjejsnack med två snyggingar dvs, Louise och Em. Det blev den där nya favoritsmörgåsen på duvan med fetaröra, mm.

En snabbis på stan med Em efter det sen cykla hem i regnet för att städa, byta proppen som gått, byta lampan, gå ut med sopor, handla lite mat, laga mat. Ja ni vet vuxenpoäng?

Jag misslyckades lite dessvärre. Städningen blev det inget av med bara lite småplock, lampan jag bytt fungerade inte och även om jag bytte proppen hände inte något så det är svart i mitt badrum, o laga mat är verkligen inte min starka sida när jag bor ensam.. Det blev en soyakorv och minimajs, inte en så god blandning.

Så i morgon blir det dusch i ett mörkt badrum. Undrar hur sminknigen blir?

& på köpet är mina handskar borta så jag har lånat Fredriks som är tio ggr för stora för mig.

Ja just det, nu sitter mannen på tåget med 9:an han jobbade med påväg mot polen. Inga fler långa telefonsamtal på kvällarna nu med andra ord.

Jag ska sova tidigt ikväll så att jag är en riktigt glad filur i morgon på jobbet.


Kommentarer
Postat av: N

du är så fruktansvärt vacker <3

2010-05-10 @ 22:48:18
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0