Konfirmation

Idag har jag och Fredrik tillbringat hela dagen med familjen och släkten. Min lillbror som inte är så liten längre konfirmerade sig i Dalhem kyrka. Det var så himla fint! Fällde många tårar precis när dom kom in.. Blödig som man är.
Men istället för att det skulle ta 40 minuter så tog det hela två timmar, så det var sjukt långdraget. Fredrik tyckte inte alls att det var kul, haha. Så han sa att han aldrig mer skulle gå in i en kyrka igen eftersom han inte är troende alls. Men jag sa då att jag SKA gifta mig, men då tyckte han att jag kunde börja leta efter en ny man, haha. Men i slutändan kom vi fram till att så småningom gifta oss någon annanstans än i en kyrka. FRAMTIDSPLANER GOTT FOLK.

Min lillebror hade även klippt hela gräsmattan som är gigantisk, och "harvat" grusgången och dukat så fint. Mamma hade dessutom gjort en fantastiskt god middag!

Med andra ord har jag haft en jätte bra dag!

Nu kom Nina så nu ska vi sätta oss på uteplatsen och njuta av kvällssolen med var sitt glas rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0