White

Jobb idag mellan 11-15 men fick sluta en timme tidgare för det var så lite folk, men såklart gick solen i moln då. Tänkte unna mig lite lördagsgott men det enda jag fick med mig hem var kykling, smör och två vinflaskor. Inge chips och ingen cola! GOOD WORK GIRL!!

De två vinflaskorna ska inte drickas upp ikväll utan till ett senare tillfälle, Jag kände bara för att smycka vårt vinställ lite och kanske korkas en flaska upp när mannen kommer hem i övermorgon, wiiie!

Så om jag kör en vit helg undrar ni kanske vad jag ska göra ikväll, och den ska spenderas med mina tjejer såklart.

Kommentarer
Postat av: Nea

ÅH, va jag vill dricka viiin med dii Lindaa! :D <3

2010-05-15 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0