12?!

Igår blev det idolmys med Cookie-kakan-Karin. Lyxade till en finmidag med falukorv och makaroner. Sen kladdkaka och chips! Ni har kanske märkt att jag släppt lite på det nyttiga livet, men i januari kör vi igen så jag ska frossa gärnet i jul!

Kom i säng alldeles försent i natt och gick upp vid 8 för att jag började 10.
Sitter på spårvagnen, tar upp kalendern och ser att det står 12-17.10 på fredsgatan. TABBE.
Så nu är jag på kingstreet och dricker massa kaffe för att bli pigg. Det har blivit mer än heltid denna vecka så ögonen hänger inte riktigt med.
Tack gud för att någon uppfann concealer för jag var svart under ögonen i morse.

Kanske att jag ska unna mig en sväng på stan för en gångs skull. Det var ju ungefär 3-4 veckor sedan jag gjorde det och senast jag ens shoppade något åt mig själv var när jag kom tillbaka hit från gotland. Sjukt bra gjort av mig. Kan inte ens minnas senast jag hade ett sånt här shopp-uppehåll.

I morgon ska jag och mannen på bio. Vi har inte umgåtts sen i söndags för jag har jobbat så mycket, han har tränat, sett fotboll och jobbat en hel del nätter.
Sjukt att man kan gå om varandra så mycket även fast man bor ihop. Så jag ser fram emot en heldag med honom i morgon för jag saknar honom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sånt med choklad är aldrig fel. :P

2010-11-12 @ 23:30:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0