Dagens

Liggandes i soffan med julmusik på maxvolym. Känner att något i kroppen inte är helt 100 men vägrar inse det. Har druckit 2 koppar äppelpajthé, och ätit två mackor med ägg på. Fortfarande seg.

Eftersom Johanna är upptagen blir det ingen fika på stan. Jag som är sjukligt sugen på chailatte.

Pga för mycket tid ska jag testa nya frisyrer idag. Kanske locka lite med locktången? Kanske testa på en ny sminkning med. Man får ju passa på liksom.

Eftersom kontot ekar tomt har jag inte råd att slänga upp 1400 till frisören för att toppa och slinga hårtet. Jag har världens tråkigaste hårfärg just nu. Förra året slingade jag mig o blev fin, och året innan, men inte i år?
Som sagt, världens tråkigaste färg.

Mina naglar är för övrigt påväg att bli för långa jag är lite småpeting med dom nu. Det är bara en och en halv vecka sen jag förlängde dom men jag vill på återbesök nu.
Banken säger, vänta lite! "Bara" 7 dagar kvar till lön. Jäklar vad mycket jag ska göra då.

Betala hyra*2, ge mannen någon tusenlapp, fixa naglarna, frissan (PRIO 1), och köpa ett eller två plagg, juklappar, och dääär var lönen slut. Haha. Kung i baren på lördagen.

Nej om jag ska fixa de där lockarna, och nya sminkningen och bege mig ner till stan för att fönstershoppa lite.



Men sängen lockar fortfarande.. TRÖTTA MÄNNISKA!


Uppdatering

Har ju ingen locktång här så jag testade med plattången, men jag har noll tålamod så efter att jag bränt tummen och lockarna såg sjuka ut kastade jag den i golvet.

Skatboet ska nu ner på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0