Ingen dans och inga drinkar, bara en väldigt skön hemmakväll

Igårkväll var jag en riktigt glad tjej för att snön kommit till göteborg. Idag är jag inte det minsta glad, det är kallt, slask, halt och tråkigt. O sen är jag ledsen för att andreas åkte ur idol igår, han var ju den enda roliga i idol.

Idag frågade min arbetskamrat mig när det var senast jag träffade min sambo (pga att han jobbade natt rätt mkt förra veckan och jag klagade lite över det då). Ja det var väl i förrgår svarade jag. Så idag har jag saknat honom som aldrig förr. Jag brukar inte hinna sakna honom eftersom vi bor ihop men jäklar vad jag saknat min älskling. Världens bästa, finaste underbaraste. Nej jag ska inte bli för kärlekskrankig nu. Men han är verkligen bäst.

Så ikväll somnade vi i soffan, jag krampkramande honom. Tjaa o nu är han på jobbet och jag sitter o skrattar och gråter till heartbreak hotel.

I morgon ska vi fira Fredrik vid hans föräldrar och släkt. Så efter jobbet kommer dom väl o plockar upp mig.

Juste, mamma ringde mig förut, hon, pappa och min snygga lillebror är i egypten med 3-4 andra familjer. Dom hade det väl inte så jätte dåligt precis.. 30 grader varmt, all inclusive, klart hav, och utflykt på G i morgon till pyramiderna och ut på öar o snorkla på tisdag.

Jag är inte alls avundsjuk, inte det minsta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0