1 1/2 år

Sry.

Var på after work i torsdags, och det har satt sina spår kan jag lova. oh my.. Det var iaf hur trevligt som helst. VI var 7 tjejer från jobbet så det var en ritkigt bra förfest.
Men ni vet.. Sitter man ner en hel kväll märker man inte när alkoholen tar på en. O jag har ju inte druckit sen jag var på Gotland sist så det blev som det blev. AJA, kul var det! & efter att vi varit hemma hos Hanna så gick vi ner till avenyn och gick på Lounge.
Efter Lounge så fick jag skjuts hem av Johannas pojkvän. Sjukt skönt att slippa spårvagnen..

Igår var det en tuff dag. Mådde ju sådär kan jag säga.
Men Fredrik tvingade upp mig vid halv tio för vi skulle åka till ikea och sen storhandla på kvantum. Tror ni inte att den största MQ-butiken ringer då och frågar om jag inte kan komma in och jobba? Åhjaa.
Så först blev det ikea där vi handlade en stor tavla, två hyllor, gardiner till köket, ljus och lite smått o gott. Kan ju tipsa er om att man inte ska gå bakis på ikea.
Sen storhandling på ica och därefter jobb på MQ Fredsgatan vid arkaden. Jag fattar inte varför jag tackade ja för, men det gick faktsikt bra! Fick även fler tider där så jag var nog inte en så dålig säljare iaf.

Eftersom jag och Fredrik firade 1 1/2 år den 14e så hade vi en myskväll här igår. Han hade lagat god mat (som vanligt, han kan han!) och så såg vi Idol. Karin gjorde oss sällskap också!

Idag har det varit jobb hela dagen och tjejerna har tjatat med mig på fest ikväll med. Men ikväll blir det lugnare kan jag lova!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0