Hej mysmåndag

Det blev två härliga timmar på condecco med Sunni. Vi skrattade gott åt tiden på högstadiet och bara myste inne på fiket. På något sätt är det mycket mysigare att fika nu när det är kallt ute. Åh, nu saknar jag ringduvan!

När jag kom hem lagade Fredrik tacos. Jag älskar tacos. Fasiken vad bra jag har det. En man som städar och lagar mat. Dock så är det jag som fick ta tvättiden på onsdag, det ser jag inte direkt fram emot. Fattar ni hur tungt det är att bära ner all tvätt från översta våningen ner, och in i nästa trappuppgång, och ner för trappen och kasta in allt? När vi köper lägenhet eller hus SKA det finnas tvättmaskin och torktummlare i längeheten eller huset, så är det bara. Det var det absolut bästa med vårt lilla hus i innerstan, och diskmaskinen förstås. Det är Fredriks krav när vi flyttar nästa gång. Diskmaskin alltså.

Nej nu gnäller sjuklingen över att jag är osocial och tråkig som hänger med datorn.

I morgon blir det jobb 11-19 och mannen ska hålla i lektioner 8-16 och sen jobba natt. Stackarn.

God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0