Min rumpa och mina lår värker

Baaaam. Helt slut! 10.15 körde jag och Erika gym. Först crosstrainer, sen körde vi armar och mage, även lite insida och utsida ben. Sen fick vi för oss att gå på booty passet som började vid 12. Vi tänkte "äh det är bara en halvtimme så det klarar vi!".
Alltså det var helt stört jobbigt. Jag kommer nog aldrig gå på det passet igen. Nono. Min kropp vill typ döda mig för det jag utsatte den för..

Efter två timmar på gymmet åt vi var sin god sallad och proteinshake på resturangen intill.

Nu blir det dusch sen ska jag åka ner till stan för att fika med Sunni. Jag ska äta en fet chokladboll eller en brownie, det är jag fan värd.

Kommentarer
Postat av: N

Sjukt att du körde proteinshaken på fiket, är inte den sten dyr :P!?!?!

2010-10-06 @ 09:33:06
URL: http://handskens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0