Myshelg

Min helg har varit mysig även fast jag jobbat. När jag kom hem från jobbet i fredags så hade Nikita och Fredrik lagat tacos åt oss, sen hade jag även fått ett paket med posten från min moster. Det innehöll en parfym från armani, en parfym från lancome, dagkräm från lancome, och ögonskugga och läppglans från lancome, tusen tusen tack!

På lördagen var det full fart på jobbet, kul! Julruschen på gotland är ungefär i samma klass som en vanlig lördag här, helt sjukt! Efter jobbet blev det en fika på Franks med Sunni och sen åkte jag hem till Nikita. Jag Nikita, och Erika lagade god mat och såg en film. Mannen jobbade.

Idag har det varit galet med folk på stan, så det var fullt upp på jobbet så dagen har gått fort. Vi borde kanske ha varit ytterligare två personer till idag med tanke på att vi stod bakom kassan hela dagen typ, men det vet man ju inte i förväg..
Nu när jag kom hem har jag städat, lagat god mat och tänt alla ljus i lägenheten. Nu saknas bara mannen, jag dör av hunger om han inte kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0