Nu är det dags för fredagsmyyyyss

God morgon!
Har precis ätit frukost och ska snart åka till jobbet. Igår köpte jag farsdagpresent och dessutom julklappar till lillebror, det ni! Ute i god tid! Nu ska jag bara ta tag i att köpa födelsedagspresent till Fredik, kom med förslag nu då!

Fredrik åkte precis till partille för att träffa hans klass. Han är en så sjuk tidsoptimist så det finns inte. Han började 11, gick upp halv 11, åt frukost kvart i 11, fixade håret 11. Nu gick han och ska köra hela vägen ut dit också.
På att vara i tid är vi helt olika. Jag vill helst vara 20 minuter en kvart innan på jobbet. Aja men så jobbade han inatt så han är ju något trött om vi säger så.

Igår bakade jag en kladdkaka att ta med till jobbet, det är ju ändå fredagsmyysss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0