Att vara ekonomisk

Idag har jag betett mig som en student, eller snarare en uteliggare?
1. Istället för att köpa lunch så åt jag upp Kakans goda chevré-sallad.
2. Istället för att köpa kaffe tog jag Nikitas kaffekopp och tog påtår.

& där tjänade jag in ungefär 140 kronor.

Nu är jag och Karins hos Nikita. Nikita och Fredrik är och handlar på någon ica. Så jag och Karin sittar vid var sin dator och chattar med varandra samtidigt som Karin pluggar och så sjunger vi till Robyns och Westlife låtar. Samtidigt så läser jag på om valet. Det är mycket nu!  
Gjorde ett test och där blev jag en centerpartiare. Stämmer nog bra.

Så mamma & pappa ni kan skicka upp min röstkort är in snälla!

Nej nu ska jag väl snart åka hem. Första ska vi bara äta lite fruktsallad som blev över från vår tjejkväll igår. 

Fredrik har bestämt att vi ska äta korv stroganoff till kvällsmat.. Är inte alls sugen på det. & ris till. Jag gillar inte ens ris. Kräsen? Jag?! Neeeeeeeeeej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0