Fredag

Åh, äntligen fredag. Startade dagen med gym, sen lite häng hos Nikita innan jag och F åkte hem för att tvätta och laga kyklingsallad med bulgur.
Ikväll ska jag och Karin sitta här och dricka en flaska rödvin det blir en av mina favoriter café. Sen blir det nog en sväng ner på stan.

Malin ringde mig precis. Saknar henne så in i.. Hade hoppats att hon skulle komma med flyget idag.. Så även om hon sagt att hon inte kunde komma så tänkte jag "Hon tänker överraska mig, så snart är hon här!".
Ringde henne vid 10.15 och då borde hon vara på flyget men det kom fram signaler.. Det var hemskt jobbigt, när jag liksom lurat mig själv med att hon skulle komma..







Saknar er!



Kommentarer
Postat av: malion

Linda Elva Maria Ohlsson, Jag saknar dig också sååååå j.... mycket!!!! jag vill så gärna komma, ska fanimej köpa en trisslott imorgon, så jag vinner någon slant liksom.., så jag har råd att åka till dig och sen norge!

2010-09-03 @ 22:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0