It´s like I´m sixteen again

Kände mig värdelös på gymmet idag. Vi körde mage och Nikita pushade på mig och sa "tio till, tio till, fem till!"
Efter det sa Nikita att vi ska göra en sak som Charlotte.P gör och jag säger "jag kan intee" som ett barn.. Jag var helt slut. Inte blev det bättre av att jag mådde illa och kände för att spy heller. Så därför kör vi ikväll igen, stenhårt!

Glömde säga att intervjun gick bra igår, eller det kändes bra iaf! Även om jag inte blev lika glad när den trevliga tjejen som intervjuade mig frågade, "Hur gammal är du?" Och jag svarar, "snart 21, om två veckor!" & hon svarar "OJ! Du ser så ung ut!".

Det bästa var att det var extrajobb varannan/var 3e helg så det vore ju bra om jag fick det också! Cash is king?

Nej gott folk, en omelett till lunch sen ner på stan och träffa favorit Erik som är och hälsar på i göteborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0