Nu vill jag bo i ett hus

Idag åkte jag ner på stan med Nikita och Hugo som är vår nya granne. Karin mötte upp oss på stan och vi satt oss på condeco för var sin kaffe. Sen kom min man, men jag och Karin lämnade männen för att shoppa.
Efter timmar på stan så åkte Karin hem och jag mötte upp Matilda för en till kaffe, kaffe latte vanilj med soyamjölk, himmelskt gott!

Med mig hem idag hade jag två par skor och två par jeans, yeees!

När jag kom hem gjorde Fredrik mat, jag sa att jag ville ha lite broccoli. Jag får broccoli och han 3 tacos. Han är oerhört generös den här mannen. Broccoli är den nya middagen, helt fantastiskt jäkla gott och jag var inte ett dugg sugen på hans tråkiga tacos. EGO!

Idag har jag inte tränat. Ångest.

Ska sluta fred med Fredrik. Snart, inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0