2/4-11

Min fredagskväll som skulle spenderas på masthugget fitnessclub blev ändrat. Jag följde ist med Marie hem till henne i Linné. Hon hade ett grymt recept på lax i ugn med permesan, creme fraiche, vitlök och pesto, och till det stekt broccoli. Vi säg även fimen twisted, men jag blir ju så jäkla rädd när jag ser sånna filmer så när jag gick hem inatt bland alla fyllon så var jag svinrädd. Haha har blivit helt paranoid, och tittar bakom mig hela tiden för att se om någon följer efter.

Men hem kom jag. Till en tom lägenhet. Koom heem nuu Fredriiik..

Jag har njutit av varende timme när jag fått bo själv nu när F är borta så mycket. Jag kan vakna och sätta på nyhetsmorgon på morgonen utan att ta hänsyn till honom. Allt är städat och rent och det finns ingen disk, smulor, toarullar osv att klaga på. Allt är så som jag vill ha det.

Nu har jag kommit till den punkten då jag saknar allt det där.
Jag vill ha någon att diskutera saker med, någon att tjafsa med om obetydliga ting, jag vill åka och handla mat tillsammans, jag vill att han ska vara här när jag kommer hem, prata om framtiden så som lägenhetsköp osv. Men framförallt vill jag att han ska ligga bakom mig på kvällarna och hålla om mig tills jag somnar så som han alltid gör när han är hemma.

Fan vad ensam jag känner mig nu.

Jag vill att hans armar ska omsluta mig. Höra hans hjärta slå. Se in i hans ögon när dom ler mot mig. Fingra i hans nackhår. Tryggheten. Att få vara nära, omtyckt och älskad.

Kom hem nu älskling..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0