Det regnar i Göteborg

Jag vägrar bli sjuk. Har sovit frutkansvärt dåligt och varit jätte täppt i näsan. & när jag blir eller är påväg att bli sjuk snackar jag ännu mera i sömnen. Så jag tror inte att Fredrik heller har fått så mycket sömn inatt.

Igår var det helt underbart väder så jag invigde mina första converse. Är det bara jag som ser ut som en clown i dom? Dom var så fina på Malin när hon köpte ett par så jag köpte ett par i bara farten utan att prova och sen har de legat i sin kartong inne i garderoben. & så ser jag ut som en clown. TABBE.
Malin säger att man vänjer sig. Dom får ligga i garderoben idag sen får vi se när dom kommer fram igen.

Jag och F lunchade på Ritz igår. Det var helt galet varmt på deras uteservering så jag fick ta av mig till linne.
Det kändes sådär att blotta min bleka hy men någon gång måste man ju börja få lite färg. Efter att ha suttit i solen ett bra tag gick vi en sväng på stan.
Jag som skulle handla både det ena och det andra fick enbart med mig badrumsgrejer, öronproppar och ett par badshorts till F. Efter lite shopping mötte vi upp Nikita och så tog vi en kaffe på Kosmos. 

& så avslutades dagen med zumba och gym. En bättre dag helt enkelt!
Juste! Fick order av Fredrik att JAG skulle laga mat igår. Han ville ha korvstroganoff. Jag lyckades! Fick VG nästan MVG av kocken.

Nu måste jag åka in till stan o handla nässpray, sen blir det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0