En liten kick

Jag har sagt att jag ska åka lisebergs nya fritt fall. Europas största. Fredrik sa nämligen "Du kommer aaaaldrig våga!" så nu måste jag bara för att bevisa motsatsen.

Jag är löjligt höjdrädd. Det är helt okej att byta lampor på jobbet men att jag får svettningar när jag tittar ner när jag står på stegen är inget jag skryter med.

Jag blir nervös nu när jag sett videon nedanför. Panik och ångest. Tänk när man är högst upp och det går INTE att komma ner på ett annat sätt än 110 km i timmen rätt ner. Adrenalinkick eller helt enkelt genomidiotiskt?

http://tv.expressen.se/nyheter/inrikes/1.2410306/lisebergs-nya---skrack-pa-hog-niva

Innan 2011 är slut ska jag ha gjort detta! Deal? Åk gärna med o håll min hand. Hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0