Kingstreet-tjejerna är dom bästa

Har haft en grym kväll med kingstreet. Men jag checkade ut när vi varit på Lounge och Push. Hallå jag är väl inte 35 med två små kids hemma än? Måste skärpa mig.

En riktigt läskig snubbe ställde sig alldeles för nära när jag var påväg hem och frågade om jag ville ha skjuts hem. Killar på krogen kan jag ta, men killar utanför när man står helt själv har jag inte hjärta till att dryga mot. För det första vet man aldrig vad som kan hända, och för det andra är jag ingen otrevlig person.

Så han ville alltså skjutsa mig på CYKEL hem inatt. Charmigt.............. Tack men nej tack. När han börjar fråga om mitt nr, trots att jag säger att jag har sambo o hela kittet blir han obehaglig. Han vill dessutom veta vilken vagn jag ska ta och vart jag ska hoppa av och vilken gata jag bor på. Jag ljög om allt. Varför ta några risker?

Men om jag nu inte kommit hem ikväll. När hade någon börjat sakna mig? Mam&pap lär ha ringt i morgon på dagen men om jag inte svarat hade de trott att jag gjort ngt.

Så med andra ord hade jag inte blivit saknad förens i morgon vid ca 23.00 då F kommer hem. Scary

TACKA VET JAG GOTLAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0