Sol, latte, naglar och köra bil

Uteserveringarna har öppnat! Jag, Fredrik och Nikita invigde en av dom idag med latte och muffins. Därefter skulle F jobba men jag och Nikita blev beordrade att köra hem bilen till majorna.
Efter fikat var jag och gjorde om mina naglar. Jag blir ruinerad av att gå dit var 3e vecka, men jag har blivit beroende. Jätte beroende, och jag blir ju så fin. Så två timmar senare går jag till Ritz för att hämta en lullig Nikita.

Jag var genomsvettig redan innan jag satt mig i bilen. Jag älskar att köra bil, men att köra bil i en såhär stor stad med spårvagnar, 100 rödljus, enkelriktat och dessutom med Fredrik föräldrars NYA bil.
Frågade dock F innan om bilen var helförsäkrad, ifall att..

Men det gick bra. Vi hämta tom Hannes vid centralstationen. Men sen lura Nikita in mig på en annan väg som gick raka vägen hem till honom. Så jag fick med andra ord köra helt själv från masthugget hem till mig.

Alla som åkt bil med mig på ön vet hur mycket jag älskar att köra bil. & fort ska det gå, lite för fort ibland. Men såhär lugnt och ordentligt har jag nog aldrig kört sen uppkörningen. Okej jag körde mot rött en gång, men men..

Jag är den bästa chauffören i hela världen.

Kommentarer
Postat av: m

hhahha! du är för bra:D

2011-04-08 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0