Sommar

Igår efter jobbet blev det en mysig påskmiddag hos Fredriks föräldrar i Partille. Det är galet att april känns som sommar! Satt ute fram till åtta, då vi gick in och åt efterrätt. Senare gick F ut med hans kompisar men jag var helt slut sen kvällen innan så jag åkte hem och såg massa GG-avsnitt.

Efter jobbet idag mötte Fredrik upp mig så då gick vi till Linné och satt oss på en uteservering och åt middag. Sommar sommar och allt känns så bra!

Hoppas det blir fint väder i morgon då jag är ledig!! Måste dock boka in pedikyr och massage, fixa lite födelsedagspresenter till lillasyster, gym & zumba och så måste jag hinna få lite sol på mig också. Vill inte vara likblek på lördag!

Sen jobbar jag ons, tors och så åker jag hem till ön på fredag!! Hjälp vad tiden har gått fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0