Allting var så enkelt då

Lördagen började i fina Hannas lägenhet. Hanna arbetar på HK som skyltansvarig och även i vår butik på kungsgatan. Hon hade fixat allt snacks man kan komma på och gjort så fint.
Drinkar, vin, dans och många skratt senare tog vi taxi ner på avenyn och fortsatte kvällen på Lounge.

Mötte därefter upp Erika utanför för att gå vidare till Park lane.

Helt plötsligt var klockan 4 och jag hade då en del missade samtal från mannen som skulle köra mig hem. Haha stackarn. Så jag stapplade ut på avenyn och blev upphämtat av F.

Arbetsdagen gick jätte bra. Jag mådde ju inte jätte bra men det gick bra för oss iaf. Hanna räddade mig med att ta med en resorb, chilinötter, och chips.

Man kunde inte tro att jag varit ute några timmar tidigare MEN min stämpel som vägrade försvinna i duschen avslöjade mig. PARK LANE med svart fet stil.


FÖRLÅT! Men jag måste lätta mitt  hjärta lite.. När killar är ute på krogen är dom då upphetsade bara sådär? Vad ska man säga när någon står för nära då liksom? "Ursäkta man kan du stoppa undan din batong för jag känner mig hotad" ?

Helt ärligt tycker jag att det är oerhört osmakligt att vara det på krogen. Hu.


Så. Idag ska jag städe, gymme, fike, äte, myse.  Som mina arbteskamrater gillar att härma mig med.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag hoppas det funkar att länka såhär, men när jag läser ditt inlägg tänker jag genast på den här låten: http://www.youtube.com/watch?v=qYx1YMHs3Fw hahahahaha!

Vad har du i fickan jan, Robert gustavsson och Åsa fång i doobidoo på youtube (ifall min länk inte funkar)

2011-02-21 @ 18:09:18
URL: http://isaha.blogg.se/
Postat av: Hanna

Linda! Visste inte att du bloggar, men kommer följa dig nu :).



Håll i batongen så att säga, haha!



KRAAAAAM!

2011-03-05 @ 13:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0