Back on track

Igår var jag helt säker på att min stund var kommen. Har nog aldrig mått så dåligt. Febern steg för varje timme och tillslut var det outhärdligt. Låg nedbäddad i sängen med alla täcken, överkastet och alla filtar på det men frös ändå ihjäl.
När man har så hög feber så börjar man yra och har ont precis överallt. Ringde mamma och sa att jag tycker himla mycket om dom för jag var helt säker på att jag skulle dö, haha.

Fredrik kom hem runt elva och gav mig ipren och vatten och tog hand om mig. Fina han.

Fick såklart sjukanmäla mig idag men det var tur annars hade jag inte blivit frisk. Nu är jag nästan helt återställd och ska tillbaka till jobbet i morgon.

Så idag har jag legat i sängen heeeela dagen. Sovit till och från och så har sambon gjort allt åt mig, bäddat om mig, gett mig thé, vatten, apelsin, och lite marabou apelsinkrokant.

Ikväll kunde jag äntligen få i mig lite mat, en halv lax och lite blomkål.

Här får ni lite bilder från alla hjärtans dag!







Började nog redan bli lite sjuk redan här för jag kände mig lite hängig efter badet..

Men nu är jag back! & det känns så himla skönt!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

ÅH Din stackare va sjuk du varit!!

Skönt att febern verkar ha släppt greppet om dig...

hoppas du snart är på benen igen!

Kryapådig-kram från Gunilla

2011-02-17 @ 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0