Fettisdagen utan en enda semla

Världens sämsta kväll. Är så trött på fotbollen. Tuuur att jag har sagt blankt nej till att skaffa sådana där fotbollkanaler som visar fotboll 24/7. Visst försöker han ändå att övertala mig men nej nej absolut inte, det kommer aldrig hända. Dock tycker jag att all fotboll borde skäras ner från dom vanliga kanalerna. Dom visar ju någon fotbollmatch jämt!

Kom på att det är fettisdagen idag!!! Har jag fått någon semla?!?! Nej. Har jag ätit någon semla i år?! Nej. Fick jag någon semla förra året?!? SVAR NEJ. Bitter är bara förnamnet till vad jag är just nu.

Varför har ingen upplyst mig om att det är semeldagen idag för? Gillar jag semlor? Nja, ingen favorit. Men jag VILL ha en iaf.

Bara för att det är fettisdagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan va lugn.. Varför ingen har informerat dig är för att fettisdagen är den 8e mars:)

2011-02-23 @ 10:05:07
Postat av: M

SEMLOR!!!!

2011-02-23 @ 10:11:07
URL: http://aguja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0