Oh no

Måste hämta resväskan på vinden så jag kan börja packa, men jag vågar inte gå upp dit. Hoppas F kommer hem från hans match snart så han kan hämta den.

Så vad ska packas med för en dryg vecka på ön och sen ett par dagar i Polen? Ingen aning, men vet redan nu att resväskan kommer bli överfull. Varför ska man alltid packa med för mycket för?
Jag känner mig sjukt oplanerad som inte ens börjat packa, eller ens tänkt ut om det är ngt speciellt som behövs packas med. Äh det löser sig.

Men vart är mitt körtkort?!
Kollade i plånboken nu och det är borta! Hur kan jag inte ha märkt det här? Senast jag använde körkortet var i lördags, kan jag ha tappat det på dansgolvet? Eller på avenyn? Eller på spårvagnen? Nej troligen på dansgolvet. Snälla snälla snälla säg att jag hittar det i min väska eller någon annanstans!!

Jahopp. Har jag ingen legitimation kommer jag inte hem. För passet är på ön. Är för trött för att få panik just nu.
Jag ska leta överallt med en endaste gång. God, tankspridda slarviga människa. Skärp dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0