2011-01-30

SKÖÖNT ATT DEN DÄR HANDBOLLEN NU ÄR ÖVER!!

F skulle såklart se matchen idag så då åkte jag in till stan och köpte lite till lägenheten. Vi har ju allt nu, soffa, tvbord, mattor, säng, bord, stolar, tv, badrumsgrejer, köksgrejer, ja ni fattar. Så nu vill vi bara ha en egen lägenhet som vi kan köpa, gillar inte att hyra..

Men iaf, köpte ny lampskärm eftersom julstjärnan inte kunde sitta uppe för alltid. Skäms för att den suttit upp fram tills idag, haha. Köpte även lite blommor, och så kom F in och mötte upp mig i stan.

Han undrade då om jag ville åka och bowla, men eftersom jag har akrylnaglar så skulle det göra fruktansvärt ont om de åkte av och med klotet på banan. Så då sa han, jag köper ett x-box och kniect så kan vi spela och se film ikväll!
Haha snacka om impulsköp.

Efter det gick vi och åt på en italiensk resturang högst upp på kungsgatan.

& nu har vi spelat, sett solsidan och ska snart se film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0