Bra start på dagen

Vaknade redan halv 9 i morse och var jätte pigg. Men eftersom F kom hem från jobbet vid 05 så skulle han nog behöva ett antal timmar till så jag försökte somna om och lyckades.

Halv 12 vaknade jag sen och hade då sovit i ungefär 12 timmar, herreguud.. Men kom då på den briljanta idén att baka scones så jag och F kunde få en mysig start på dagen.

När sconesen var klara hade jag bränt dom en aning så brandlarmet går igång. FAN! F sover och lär få vakna till det värsta ljudet någonsin.

Får panik, öppnar alla fönster i köket, slänger fram stolen i hallen för att dra ner larmet och kasta ur batteriet.

Undrar hur arg Fredrik är nu. Jag vågar inte gå in i sovrummet och kolla, haha.

PS! Scones var goda iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0