En ledig dag

Städa, diska, sortera tvätten som F tvätta igår, gymma (MÅSTEE!!!!), fixa naglarna, klippa mig, fika med Erika.

Är ledig på söndag igen!! Vad hände? Har jobbat varenda söndag förutom när jag hade semester julas. Så på lördag ska jag gå ut. Har inte varit ute sen nyår.

Har bett om semester i juli månad, frågan är bara om jag får det med tanke på att jag nog inte är den enda som vill ha semester då. Men vill ju hem till ön då!

Har även bett om semester v.9 för vi ska åka några dagar till Polen med familjen. Det ni! Så jag åker till ön (förmodligen) fre v8 och åker till polen på lördagen-tis. Sen stannar jag på ön tom sön v9 eller tis v10.

Känns bra att jag har 12 semesterdagar att ta ut och får sen nya i april :)



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad ska ni göra i polen!?!

2011-01-27 @ 17:42:50
URL: http://isaha.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Det lät som en jättespännande resa! Hoppas ni får en mysig och intressant familjesemester :)

2011-01-28 @ 18:47:56
URL: http://isaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0