Lite bortskämd

Jag har haft sån tuur! Varje dag när jag kommer hem från jobbet runt 20 så har Fredrik nästan alltid lagat mat. Men nu blir det nog snart ändring på det.

Han jobbar ju som bartender på ritz fredag o lördag så min fredags och lördagsmiddag är inget o hänga i granen, ibland blir det tom nada, bad i know. Men inte nog med det! Nu börjar hans försäsong med fotbollen så han tränar 4 dagar i veckan. Så nu är det jag som får börja laga mat..................
Så idag när jag slutat var jag säker på att jag skulle få ställa mig vid spisen, men då har han söt som han är lagat mat innan hans träning så det var bara för mig o värma. Guld.

Nu behövs bara en diskmaskin. Give it to meee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0