Puss

Jag har det rätt bra jag. Haft mysiga dagar på ön. Hälsat på farmor Gudrun, lunchat på stan, hälsat på Mq-visby o vila, fika på mammas jobb, handla på maxi, middag med pappa & malin, kvällsfika följt av lååångt tjejsnack med finaste Nina, Em och Ella och Mikka var också med, införbi Mike, hem o sova 4 h innan det var dags att gå upp och sen åka till flyget.

Kom tilbaka till gbg idag o åkte direkt till jobbet. Slutade 19.15, åkte hem, finaste F har gjort tacos för han vet att jag älskar det, får massa puss o kram.

Han pluggar på heltid, tar inga studielån, jobbar varje helg, har dåligt samvete för att vi inte kan va på helgerna, gymmar näst intill varje dag, tränar fotboll 3-4 ggr i veckan, och så har han alltid mat klart tills jag kommer hem. Hur hinner han?!??

Fy fan vad bra jag har det, o så gnäller jag över att han inte bäddat sängen idag? Så jävla dum.

Nu har han somnat i mitt knä, utmattad som han är. Bästa bästa Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0