Se upp

Häromdan när jag var påväg mot pressbyrån så ramlar världens isflak ner och hamnar på mina fötter. Hade jag bara stått några centimeter närmare hade jag förmodlingen blivit hjärndöd, blodig och kanske dött. Nu fick jag bara svullna och blåa tår. Så akta er för fallande isflak.

Igår var jag som sagt med Sunni på stan. Gick på ett mysigt café vid vasaplatsen och gick sen runt på stan.
Expressen fångade oss på kungsgatan och ville ta kort för att visa andra vad vi mfl har på sig på stan. Tack men nej tack.

Spenderade sen en timme OBS EN TIMME på swedbank. Jag som inte har tålamod till o vänta fick lite små panik och gick omkring som ett ufo därinne.

Därefter blev det gym. Yes jag gick dit. Men kan tyvärr inte skriva att jag var grym..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0