Tisdagen

Igår var det en grym dag. Hade säljsamtal med ställis och gick därifrån med ett leende på läpparna.
Hade därefter en kund som ringt innan och ville ha  6 st reakostymer men skulle ringa tillbaka senare ang stl. När det ringde orkade ställis inte ordna med det utan bad mig fixa det.
Kollade igenom hela sverige efter just de kostymerna men sa att han skulle behöva åka till nästan varje stad för att få ihop alla 6, men sa att vi fått in en snygg blå-grå nu till våren. & han nappade plus att han skulle ha skjortor! Jag har aldrig sålt för så mycket till en o samma kund, så det kändes grymt!

Till kvällsmat gjorde F fetaostfyllda färsbiffar men rårakor och hemmagjord tzatziki, sjukt gott.

Nu ska jag iväg och jobba!

PS om någon har lite för mycket motivation till träning så kan ni väl skänka lite till mig som inte har någon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har gryyymt mkt motivation :P om du varit här hade jag banne mig släpat med dig till träningen!! <3

2011-01-21 @ 07:00:18
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0