Vår ö är det vackraste jag vet

Vilken dag! Körde en spontantrip till Gotland men åker redan tillbaka på tisdagmorgon.

Upp vid 8, ta sig in till stan med resväska, åka till landvetter. Försöka komma med flyget till bromma. Dom sa "tyvärr så är flyget näst intill fullt, vi har bara en biljett kvar och du är inte den enda som köpt standby".

Tur som jag har så dök inte alla passagerare upp så jag kom med.

Flyga vidare från Bromma till ön.

Bli hämtat av familjen, ut till djupvik för afternoontea buffé. Mormor & morfar var även där och blev lite smått överraskade över att jag var med.

Djupvik. Vilket ställe, vilken utsikt.





Kvällen har jag spenderat i soffan med familjen med handboll, solsidan och alice i underlandet.
Har även kollat på tjusiga lägenheter i centrala gbg och drömt lite.

Det känns underbart o vara hemma.

Kommentarer
Postat av: Nea

Åh, vad glad jag blev för din skull när jag läste de här inlägget! Hoppas du hade de helt sjukt bra. Men de tror jag säkert ^^ & ja-a, Gotland är den vackraste platsen på jorden! PUSSS

2011-01-24 @ 06:56:00
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0