Så en lördag bör vara.

Molnen försvann och solen dök upp precis när jag stängde portarna på MQ.
Tog spårvagnen till linné för att möta upp Fredrik, Jonas & Jocke på The temple.
Grabbarna hade redan ätit så jag hoppade en middag men fick spana lite på Erik Hassle som satt vid bordet intill. Dessvärre inte alls något ögongodis. Men hurtful gjorde han bra.



Vi tog sen vagnen till Lunden för att äta på Lejonet & Björnen. Himmelskt god glass.
När glassmagasinet på ön fixat rocky road är det återigen bästa glasstället i världen.

Spelade gurkan hemma hos Jonas sen dök det upp den ena grabben efter den andra.
Men jag & F begav oss in till stan igen för han skulle jobba och jag kommer inte långt på spärrade bankomatkort.

Film på tv och honungsmelon i godisskålen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0