Kingstreet goes bananas

Eftersom jag slöt jobbet vid 18 idag så hann jag med zumban vid 19. Jag har fått in rytmen lite. OBS: liiiiiiiite. Haha jag dör av skratt när jag tänkar på när jag och malin var där första gången.
Efter zumban körde jag gym i en dryg timme och nu är det soffhäng.

Jag hade egentligen tänkt flyga hem i morgon för jag är ledig fre-tis. Men jag vill inte utsätta mig för att må så dåligt som jag gör varje gång jag lämnar den där ön så jag hoppar det. Plus att jag har fått en förträfflig inbjudan till en riktigt bra fest på lördag.




Tid
den 2 april · 19:00 - 23:30

Plats
@Maries, almost like Port.

Skapad av

Mer info
NU är det dags, kommer inte sommaren till oss får vi fixa tillfällig sommar, tills den riktiga sommaren infinner sig!

Det snöar ute..

..Men det hindrar inte oss från att damma av sommarklänningen och dem likbleka benen!
...
Nu på Lördag den 2 April, kl 19.00 så drar årets första sommarparty igång! Hos Marie i Linné. (Hon har lovat och pimpa sin våning).

..Troppan, Port Du Soleil, Ernst och Gotland, får helt enkelt vänta!

Dresscode: Blommigt, härligt, kort kort och KLÄNNING!


För att få det hela aningens mer uppstyrt så har följande personer nedan tilldelats specialuppdrag:

Värdinna, och dekoratörsansvarig: Marie
Snackschefer: Linda, Johanna( Go Bananas!)
Drinkar & Roséchefer: Sofia, Hanna (Vi lovar att visa hur man dricker drinkarna på bästa sätt, med " Ingen deckar eller går hem från förfesten-garanti".
DJ´s: Alla (droppa låtar i wallen, så gör Hanna playlist).


Lekchef: Alla typ, men JW är the BIG boss.

Slutligen så blir det en summa alla betalar för att joina. (alkohol och snacks).
Så m.a.o behöver du inte ha med ngn egen alkohol, snacks kvällen till ära utan allt finns på plats. ( ca 200:-)

Det du tar med är: ett leende, bleka ben, kort kortkjol alt klänning och ett jääkla partyhumör! Vi glömmer dessutom morgondagen :).


LET`S GET THIS PARTY STARTED!


http://www.youtube.com/watch?v=PkQ5rEJaTmk




Vid frågor kan ni kontakta kundtjänst, via wallen.

Over and out.

//H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0