Motivation är tillbaka. Starkare än någonsin

Vilken dag! Har haft utvecklingssamtal med chefen mellan 10-12 sen jobb till 19. Utvecklingssamtalet gick över förväntan, och det mina vänner gjorde min dag!

Därefter åkte jag direkt till gymmet och körde järnet.

20 min crosst, 10*3 med 43 kg vikt på ryggmaskinen, 15*3 på bänken som är typ 70 grader med 5kg vikt så ryggen tränades, även 10*3 på sidan så magen tränades, 15*4 på magmaskinen, sen hundra magövningar och så avslutade jag med 3 km på löpbandet.

Jag vet att jag inte behöver gå ner i vikt för mitt BMI är 18,7 vilket tydligen var lite lågt men det tror jag inte ett skit på. För jag ser minsann inte underviktig ut. Men 170 cm lång och 54kg då blev Bmi´t så.

Det jag vill med min träning är att bli fit och få bort min bulle på magen som jag haft hela mitt liv. Ni ser den nedanför, den där putiga lilla saken övanför bikinikanten.



Men även om den inte går bort så kommer jag och min kropp må betydligt bättre i sommar. & självsäkerheten kommer väl med det.

Förutom att Katrin Z kommer med massa bra träningstips så behöver jag fler. Någon som vet några eller någon bra träningsblogg?

& nu när jag kom hem fick jag se att en hjärtlig själ kommenterat så fint på inlägget "massage". Tack snälla

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://fitnessguru.se/dagens-tips

2011-03-31 @ 13:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0