Torsdag

En iphone rikare men jag är så oteknisk så det finns inte så jag har inte lyckats få igång den. Itunes hit o nedladdningar dit o synka wtf? Aja det är mitt mission den här morgonen att lösa det.

Efter pedikyren igår åkte jag till jobbet o mötte upp mina tjejer. Det blev lite vin innan vi gick upp till avenyn för att äta. När drickat beställts in skålade vi för oss och så skålade dom för mig och min tid på kungsgatan.. Men chefen sa att hon ser det bara som att jag reser bort ett tag och snart kommer tillbaka igen. Det var sorgligt..

Fina fina arbetskamrater. Bättre får man leta efter.

Har nu börjat inse att jag ska flytta så jag får lite panik. Det var evigheter sen jag bodde själv, hur ska allt gå, kommer jag klara mig?

Grät mig till sömns i Fredriks famn igår. Åh vad jag kommer sakna honom..
Idag när han slutar skolan ska vi mötas upp i stan och bara va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0