Gör mig liten igen tack.

image161Gör mig liten igen, då det inte var några som helst bekymmer förutom att man ville ha den den finaste barbie´n, men som man oftast fick.

Idag har det varit en helt sjuk dag. Usch!
För på jobbet var det kaos och Fanny lämna mig i en timme när hon skulle träna ett fotbollslag, och självklart skall allt folk komma och äta just då! Gissa vem som brännde 3 pytt i panna? Hu, jag blev så stressad att frukosten kom upp och sen hann vi inte med någon lunch. Och självklart så gjorde jag en grej så att det rann kaffe över hela jävla golvet.. Sen skulle jag moppa serveringen så här slöt vi inte 17 som vanligt nejnejNEJ! Här stressade vi ihjäl oss och slöt lite mer än en halvtimme senare.. KUL DAG!!!!!!!!!
Men som tur var skulle Markus åka med mig hem till honom så när vi kom hem till honom bjöd hans family på middag. Sweet.

Men nu har jag kommit hem för jag har sovmorgon i morgon, och jag tänkte ta bilen in till stan eftersom jag börjar 12.45. MEN nu skall mamma jobba och ha en bil och pappa skall till doktorn med en bil, så kul jävla liv jag har nu!!!!!!! AAAH, så nu måste jag ta bussen halv 10, halv 10 liksom!!! Vad skall jag göra? Gå på stan? Nejnejnej, jag får helt enkelt åka till tråkskolan och sitta och ruttna i några timmar.

Jag överreagerar lite, men det måste man få göra ibland och det beor ju som sagt på att min dag har varit fuuuckd up! Men inte kvällen tack och lov, för då var det filmtime med M.

Nu skall jag gå sova bort mina aggresiva känslor, det behövs..

Kommentarer
Postat av: Lisa

aw tack snälla du! den kommer upp imorrn skulle jag tro. håll utkik ;D kram!

2008-04-06 @ 23:24:01
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Rebecca

gud vad söt :]

2008-04-07 @ 15:09:09
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0