Lördag

image159På torsdag är det treafest och det skall bli mycket skoj eftersom jag
inte har varit ute på jätte länge nu. O jag anatr att jag inte kommer gå ut nästa helg heller... På dagen är det 70-talstema som gäller men vi är ju på praktik nu så det blir ingen utklädd Linda i alla fall..
På kvällen är det "white dress" som gäller och som tur är har jag 2 vita klänningar men frågan är vilken jag skall ta, men jag tror att jag vet vilken jag skall ha, men det hade varit lite skoj om man gjorde tvärt om, alltså kom i svart =P

Klockan 17 idag har endre match och det skall vi självklart åka in och se på!
Så jag funderar på om jag skall äta lite av pappas mat eller om mamma snart kommer hem och lagar något annat, för jag är inteinteinte sugen på makaroner över huvudtaget..

Föresten så har jag pratat med min frissa nu som skall fixa min frisyr till balen. Hon har betällt hem löshår som jag skall ha när vi har satt upp det och jag tror att det kommer bli bra, eller jag hoppas verkligen det! Men grejen är den att det kostar lite över 1000 och sen skall man betala själva frisyren och vad det kostar har jag ingen aning om, 500? Sen måste jag köpa nya skor och en väska, och sen måste jag köpa smycken, betala lite till balbilen, och betala in pengar till middagen. Hm och frågan är om jag skall ha handskar, lösnaglar, eller göra nagelförlängning etfersom jag min idiot klippte av nästan alla naglar för ngn vecka sedan då 3 bröts.. Kul där rök min lön för nästa månad, men det är det nog värt.
Nu måste jag äta lite..
/Linda

Kommentarer
Postat av: Becca

mm de har du rätt i :) riktigt fint.
nee tyceru du? vad kul att någon ser att
jag har lite färg kvar då (A) Men som sagt solar
ju ganska mkt för att hålla den vid liv (A)

2008-04-05 @ 17:49:25
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: emelie

vi ska ha så kul på torsdag :D

2008-04-05 @ 23:13:34
Postat av: Cornelia

Alltså den där flätan i håret.... jag älskar den! SÅ SNYGGT!

2008-04-07 @ 11:58:31
URL: http://FashionFadesStyleIs3ternal.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jaa visst var det bra ;D jag är sjukt nöjd kan jag säga ;D så underbart med ny deisgn! jag menar deisgnen gör ganska mkt med.

2008-04-08 @ 19:03:42
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0