Måndag

image126Idag blev det också jobb och jösses vad trött jag var.
Även fast jag gick isäng tidigt igår kväll vart jag helt galet slut hela dagen idag! Men som tur var hade jag förberett så mycket som möjligt igår så det var inte så mycket som behövde göras. men o andra sidan blev det något långtråkigt då..

Men jag hade iaf en trevlig kväll att se fram emot idag när jag gick och hade tråkigt på jobbet=)
För jag skulle hämta Markus vid Alex och så skulle han följa med mig hem på 3-rätters påskmiddag och det var så himla gott alltihopa!

Imorgon kommer min pappas bror hit med hans två små barn, (mina kusiner) Melvin 3, och Noel knappt en månad. Det skall bli skoj för senast jag träffade dem var i sommras =/

Nu har jag lämnat Markus en stund vid teven och Wallander för att jag tänkte läsa lite mail. Men nu skall jag kila tillbaka till honom =)








/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0