Mail


Om det är något jag verkligen gillar så är det mail. Jag har börjat uppskatta det så otroligt mycket mera nu sen jag flyttade hit. Förut kändes det ibland lite som en pina att svara på det a4-a långa mailen som kom men nu älskar jag det. Nu är det mysigt att svara på alla möjliga frågor, och det är så skoj när man verkligen märker hur mycket folk det är som bryr sig om en.
Det är lite som när man var liten, när man brevväxlade med alla de där fina brevpapprerna ni vet? Det var så himla kul när det kom brev till posten enbart för mig. Inte för att det var lika många frågor men iaf några få som man uppskattade något så otroligt. & sedan att få sätta sig för att skriva med alla sina pennor i alla möjliga färger och måla något fint. Just så känner jag nu när jag får mail.

Skriv ett mail om ni vill göra min dag.


Kommentarer
Postat av: neoh

du får gärna skriva ett mail to moi to! ^^

du vet att jag älskar mail! ^^

2008-11-06 @ 21:03:31
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0