Klart vi klagar ibland

Dagen har bestått av fem timmar i kassan, varav fyra av dem hade jag ont i huvudet och det blir inte bättre av att alla ungar som är med deras föräldrar och handlar skriker och gråter och inte heller av att kassa-apparaten piper och tjuter lite då och då.
Ja det var mina klagomål idag.
Efter jobbet följde Simon mig en bit på vägen innan han vek av mot t-banan och jag gick hemmåt och möttes av min glada Nina!
Har ätit lite youghurt till kvällsmat, inte så bra kvällsmat men vad gör man när man inte orkar ställa sig vid spisen liksom.

Nu ska jag och Nina ut, Em ska hämtas hem.

/L

Kommentarer
Postat av: emelie

gulepluttar ni är!

2008-10-22 @ 22:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0