Min familj är det bästa som finns

Igår kväll kom vi iväg rätt sent, halv tolv på grund av att vi är sega tjejer helt enkelt. Jag, Nina, Emelie och Linda (Ninas syster) tog bussen hem till Olle och där var det mycket trevligt! Härliga killar med en skön attityd.
När klockan var ca kvart över ett tog vi tre stycken taxi till Cosmo, jag åkte med Olle och hans kompisar medans mina tjejer var uppdelade i de andra taxibilarna. När vi kom fram fick vi vänta ett tag sedan gick vi ner till Cosmo, och det var för fullt av folk och det värsta var att de stängt garderoben (i d i o t e r) så ja jag hade ju min big bag med mig in där och efter att jag stått och tjaffsat med garderob personalen fick jag inse att vi helt enekelt inte skulle få hänga in så jag var rätt så förbannad.
Men då dök Olle upp och sa att vi kunde gå och dricka lite i baren, med andra ord bjöd han mig  på öl, cider och sen en flaska champagne! Så gissa vem som blev rätt dragen iaf? Mm precis..
Kvällen var mycket trevlig även om jag inte dansa något pga min big bag men Olle var snäll och höll mig sällskap iaf.
Nina, Em och Linda gick hem till lägenheten runt halv 3 (krogarna stänger 3 här) men jag stannade lite längre för jag skulle ändå till hotellet för att sova med mina syskon på deras hotellrum.



Senare på natten eller tidig morgon rättare sagt så tog jag taxi till lägenheten eftersom jag var lost i "stor"stan så det var bra att jag tog en sån för jag var påväg åt helt fel håll.

Tack och lov sov mamma och pappa på hotellrummet mitt emot så de märkte inte när jag kom hem för om de visste att det var så sent hade det blivit lite liv antar jag.

På morgonen väcktes jag av min family och vi gick ner och åt hotell frukost, har jag nämnt att jag älskar hotellfrukostar? Men idag var jag lite dragen ännu så det blev bara en smörgås och lite frukt, men det gillar vi.
Efter frukost hade vi slappardag och jag fick äntligen se svensk tv! Vid tre-tiden begav vi oss ner till Akerbrygge för att ta en fika vid hamnen, det var så himla mysigt! Vi har så skoj i vår familj, som jag saknat dom det är helt galet!!
Efter fika gick vi runt i stan och gick i säkert någon timme innan det var dags för middag. Det blev middag på en indisk resturang med god mat och god efterrätt.
Efter maten gick vi hem till hotellet och bara umgicks men med tanke på att jag sovit typ noll timmar i natt så somna jag i dubbelsängen med mina syskon som såg på tv.
Jag stormtrivs i deras sällskap! Jag uppskattar dom så enormt jävla mycket, det finns ingen som dom och de känner mig bäst.
När jag skulle gå hem till lägenheten grät jag som en femåring, mamma grät också. Det var skönt att gråta, men det gjorde så himla ont i hjärtat att lämna dom!! Jag kan inte fatta att det är över nio veckor kvar tills jag får se och umgås med dem igen. Det gör ont, för ont. Utan dom är jag inget, ingen, nothing.
Tack och lov kommer de förbi mig på jobbet i morgon innan de sticker till flyget och jag lär väl sitta i kassan och grina hela dagen med andra ord.
Men som tur var har jag mina tjejer som är underunderbara.

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag sova, det behövs.

/L

Kommentarer
Postat av: S

kul att se någon ny tagen bild på min bror, det är inte varje dag kan man säga.. haha

2008-10-22 @ 16:07:54
URL: http://karolinastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0