Big problmes, aight?

Så trött som jag är på mitt hår nu var det längesen jag var, jag avskyr att se det i spegeln, usch.
Jag har alltid haft samma färg på håret, alltid haft samma längd, eller ?

8 år var jag och mor min inbillade mig hur fin jag skulle vara i kort kort hår, för det skulle rama in mitt anikte så fint! Mm, jo, eller hur.. Jag grät hos frissan, jag grät när jag kom hem, jag grät i flera dagar och var arg på mamma för att hon övertalade mig till det.

När jag gick i sexan ville jag vara pippi långstrump (eh, var jag sen med att se på pippi eller vadå?). Ja så inte nog med att vara konstig så gick jag och färgade håret oranget, galen tjej, ehm ja. Snygg var jag iaf (tyckte jag då). OBS ståltråden i flätorna var ju ett måste!

Efter det har mitt hår sett likadant ut som det gör idag och jag gjorde aldrig någon som helst färgning. Men en månad innan balen ville jag slinga mig lite blondare öven fast jag är blond naturligt och egentligen inte behövde det då, men jag blev faktiskt fruktansvärt nöjd, så att slinga blev min grej för det gjorde jag innan jag åkte hem för att fira jul också.

Ja idag ser jag ut som en tråkig rishög, men snart åker jag till värmen och då kommer det bli solblekt och mer slitet men jaja, jag får väl klippa mig innan jag åker, eller kanske man vågar på sig en frisör i thai? Hm.

 I-LANDS PROBLEM LINDA!

Så nu fick mitt hår ett inlägg i min blogg, ofta folk vill läsa om det. Äsch, over and out

Kommentarer
Postat av: lorut

Page?

2009-01-30 @ 13:01:06
Postat av: Isabelle

Hihi, det där pippi-håret minns jag! Tror tillochmed att du finns på kort här hemma i pippiflätor ;D

Det var så fint så! :)

2009-01-30 @ 17:11:40
URL: http://isabelle89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0