Det var partylördag, och några drinkar senare var vi snyggast i världen.

 


Kvällen började hemma hos Nathalie vid marienlyst (jag hittade med en gång, tro det eller ej!). Där blev det ett antal cider, champagne och en shott. Sen bar det av ner mot stan i snörusket.
Eftersom vi inte är 20 någon av oss (än) så kommer vi egentligen inte in på så många ställen, men första stället vi testa att komma in på gick! Så vi var på Living Room och dansade i några timmar innan vi begav oss hem. Eller mot majourstuen rättare sagt för de skulle hem och jag skulle bort.
Det var en mycket trevlig kväll och det tackar jag Nathalie och Emma för (O Josef som var med på Living room).
Ps tack för att ni hjälpte mig att komma ifrån äckel, desperata, fula, otrevliga killar Ds





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0