Jag vet att om man tror på sig själv kommer man långt

Just nu känns det som om det inte finns något överhuvudtaget som heter motgång. Nej allt är perfekt! Om det är någon som ska komma långt i livet så är det jag, bara jag ger mig f-- på det! Och tro mig det ska jag försöka göra ävenm om det nu skulle dyka upp några motgångar och det borde det göra snart eftersom allt har gått som en dans sen jag tog studenten.
Allt jag vill göra ska jag göra, jag ska lyckas med allt! Ingen kommer kunna hindra mig från det.

Frågan är dock bara vad jag vill bli än, men hey jag tog ju faktiskt nästan precis studenten och behöver inte sätta mig vid skolbänken än. Nej ut och resa och se världen lockar mera. Australien och Amerika framför allt. Men egentligen skulle man kanske bege sig ut på en upptäcksfärd i Europa? Ja, Paris hade inte suttit fel, och inte Italien heller för den delen, och vem vill inte åka till England och shoppa loss även om det är kostar?

Nej jobba jobba jobba så ska jag allt lyckas komma dit jag vill. Jag vet vad jag vill även om jag inte vet vad jag vill bli och att ha mål att sträva emot och det är banne mig inte illa! Världen här kommer jag, det kan ni ge er på.

Ps, Jobba på ett kryssningsfartyg i Karibien är mitt mål. Ds


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haller pa att kolla mojligheterna att jobba just pa ett kryssningsfartyg i karibien, tankte isf forsoka borja i januari nasta ar, sa det ar bara att haka pa :)

2009-01-13 @ 13:14:21
URL: http://linneaappelqvist.blogg.se/
Postat av: N

karibien är helt jävla fantastiskt!

det kan jag lova dig! :D

2009-01-13 @ 15:46:44
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0