Jag vill inte.

Jag mår så fruktansvärt dåligt över att jag åker idag. Många tårar har det blivit, men jag får helt enkelt ta tag i mig själv och sätta mig på flyget även fast jag absolut inte vill. Om ca nio timmar är jag tillbaka i Norge igen, visst ska det bli skoj med en ny lägenhet och träffa alla kompisar igen och så men det gör ont i hela kroppen när jag tänker på att åka ifrån alla här. Jag mår till och med illa för att jag inte vill, och inte kan jag äta heller, vi som ska ha en mysig lunch tillsammans hela familjen.
Jag ser inte fram emot flygturen för jag kommer sitta och gråta hela vägen fram till Bromma och sedan sitta på bussen mot Arlanda med rödsprängda ögon.. Eller jag har ju redan rödspränga ögon nu men iaf..


Jag är så ledsen så ni kan inte förstå, rädda mig.



Kommentarer
Postat av: emelie

landay!! det är inte alls så illa!! om en månad är du hemma igen o frida, kalle, johan, martin o alla andra kommer ta hand om dej! :) det kommer bli kul, o innan du hinner blinka är du på väg hem igen, med massa cash i fickan :)PUSS PÅ DIG!

2009-01-02 @ 16:03:05
URL: http://emelienina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0