Näst sista dagen

Jag är så sjukt stressad. Jag har bara packat en av mina resväskor, jag ska ännu dammsuga, skura golvet, plocka bort all mat, tvätta, och flytta alla mina grejer hem till Johannes.
Men idag är det jobb mellan 15-21 och imorgon 10.30-18.30 så ikväll ska jag packa den andra väskan plus en till väska, plocka undan lite mat och försöka hinna dammsuga (wish me good luck).
Imorgon har jag fixat så jag har tvättid mellan 7-10, och 10 måste jag ta bussen til jobbet. När jag kommer hem från jobbet ska de jag hyr lägenheten av (förhopningsvis) köra mig och alla grejer hem till Johannes så jag slipper ta trikken, men då får jag förhoppningshjälp av J, men det vore betydligt mycket skönare om jag kunde åka bil hela vägen eftersom det är så mycket grejer..

Ikväll ska jag sova ensam för fösta gången på en och en halv veckas tid för jag måste verkligen städa och så, sen skulle nog inte J uppskatta att bli väckt vid 7 för att jag ska upp och tvätta.

Nu måste jag springa till bussen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0