Nu är jag riktigt ensam, och jag gillar det inte



Frida har åkt hem till skåne och beger sig till sydafrika nästa vecka. Så ja jag bor helt själv i min tvåa på stockholmsgatan i Oslo, än så länge märks det inte för det känns som om jag sitter och väntar på att hon snart ska komma hem från jobbet. Men Det var jobbigt i morse när vi vinkade av varandra.. Usch, för hej då, farväl, ciao, bye osv jag klarar inte av det helt enkelt.
MEN, eftersom jag ska tillbaka till Oslo efter resan (om det nu blir som jag tänkt) så ses vi igen!

Tomt är det dock och jag saknar, den goda maten, thé, kaffe latte, american panncakes, och alla våra samtal redan men framförallt DIG du härliga människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0