Resan är bokad!

Jag saknar mina tjejer på ön, allra helst Emelie och Nina  här i Oslo. Det ska bli fruktansvärt skoj att komma hem igen och träffa dom, och det är ju trots allt bara någon vecka kvar så är jag hemma igen.
Då är det bara två veckor kvar sen åker vi! Ja för mina tjejer har bokat resa nu! Vi åker till Bangkok den 16e feb, och det ska bli så himla härligt!
När vi väl är ivä'g vill jag besöka många av de underbara öarna i Thai, allra helst Koh chang för den ön är underbar. Sen vill jag även till Vietnamn, Laos, Malaysia, Bali och Australien. Vi får se hur många länder det blir.

Bilder från Koh chang januari 08







Mitt liv ser ljust ut, jag känner att jag lyckats med det jag vill,  jag trivs i mitt liv och det kan ingen ändra på.

Kommentarer
Postat av: emelie

lindis baby jag kan inte fatta att vi snart åker!! ella har varit här idag o nu har vi börjat planera på allvar! ringer dej någon kväll, bra att du fått mer jobbtider. PUSS!!

2009-01-07 @ 21:19:50
URL: http://emelienina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0